Läggdags.

Jag är rationellt lagomambitiös, tyskarna är überambitiösa. Tyskarna anser det vara en god idé att ha en tutorial i morgon bitti, men jag är inte ett dugg säker på att jag håller med. Men, man får ta seden dit man kommer och helt enkelt se till att närvara, fogligt besvara några frågor och kanske rent av kladda ner någonting i ett sparsamt använt anteckningsblock. Och sedan äta italiensk glass på någon uteservering efteråt.

 

Förresten, om någon är mer av intresserad av mina studier än mitt studentliv: De kurser jag läser just nu är Strategic & International Management och Operations Management Någonting.

 

Nej, eftersom jag höll mig lugn och beskedlig hela helgen har jag inte så mycket att tillägga. Nu ska jag ladda inför tisdag, då det är German Night på Zapatto, och torsdag, då David kommer på visit.

 

MNAllting löser sig.


Kommentarer
Postat av: Irene

Berättade det där med nätstrumpbyxorna för en kompis och han undrade

"Vad har C. emot att vara en riktig gullegris?" (uiii nu får jag säkert en rämnande örfil nästa gång vi ses)

Inte att han har träffat varken dig eller C. Han är en tysk finnlandssvensk, det du!

2010-10-07 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0