Mittwoch

Att ange orsaken till något är ett av flera sätt att svara på frågan ”varför?” Man kan till exempel svara: ”Orsaken till X är (att) Y”. Efter en dryg månad i Tyskland drar jag den empiriska slusatsen att: Orsaken till att jag mår piss idag är att jag var på Zapatto igår. Glasklar kausalitet, och det slår tamejtusan rätt varenda gång.

Och i morgon kommer David och då har jag lovat att det blir fest på slottet. Octoberfest till och med, så inte behöver jag vara sorgsen över att jag missar Gasquen på Strömpis?

Nej, nu måste jag bli lite seriös: Det är varmt idag. T-shirtvarmt. Min telefon är sönder, för jag har hoppat i sängen med den. Jättesönder, så jag måste köpa en ny.

Och förresten: I am the eggman!

MN









Kommentarer
Postat av: Anna

Du och dina telefoner! Eller mackapärer överhuvudtaget. Har du stoppat muminkex i den också? ;)

2010-10-06 @ 22:43:39
Postat av: David

Haha du har väll några kvar efter du köpte ett 10-pack med 3310:or? ;)

2010-10-09 @ 15:36:10
Postat av: David

Haha du har väll några kvar efter du köpte ett 10-pack med 3310:or? ;)

2010-10-09 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0