Lite sjuk.

Jag håller på att bli alldeles hostig och sjuk, och det passar sig inte alls. I morgon är det French Night på Zapatto, och eftersom Alex är fransk är vi "obliged to go" (med en fransk accent).

M: There's something wrong with my immune system, usually I'm never sick.
K: I guess it's got to do with the german bacteria.
M: The germs?

Snart ska jag iväg till gymmet och disco-träna med Alex och Kevin, för det bästa med mitt gym är att det finns en DJ! När det mörknar släcks belysningen ned, club-belysningen tänds och musiken höjs. De är som att dansa på löpbandet, fast man är nykter och liksom jobbar på konditionen i stället för på bakfyllan. 

I lördags tyckte Alex att vi hade pluggat så flitigt att vi "behövde" ett study break. Därför slöt vi upp med några tyskar för en Cocktail Tour i staden. Det fanns tio barer (=tio cocktails) varav den sista var ett dansställe där kvällen avslutades. Helt på riktigt gick vi inte ens in där, eftersom jag ville vara fit inför söndagspluggandet.

På söndag förmiddag gick vi till ett ställe som har den mest fantastiska brunch jag någonsin sett. Det fanns allt. Det bästa var chokladfontänen och att man kunde göra egna våfflor. Sedan behövde jag inte äta mer den dagen. Den som bestämmer sig för att besöka mig kommer jag antingen tvinga med dit eller till mitt favoritglasställe.

MN


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får gärna tvinga mig till båda ställena! ;)

2010-09-27 @ 20:42:20
Postat av: Pappa

Du ska väl inte gå på gym om Du är sjuk, gumman!!!

Krya på Dig!

2010-09-28 @ 11:16:37
Postat av: Morsan

Vaddå tvinga? Det är obligatoriskt att följa mig dit och sedan lova att inte skämmas för mycket när jag badar i chokladfontänen och äter stället tomt. De höjde ju priset på smörgåsbordet på tysklandsfärjan efter att jag hade varit där ;)

2010-09-28 @ 15:30:41
Postat av: Malin

Åh lilla pluttan, nu kommer ju inte frullebuffé på Java vara skit värt ju!

2010-09-28 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0